14.2.2012

Hyvää ystävänpäivää!

Viikonlopun kakku numero 2. Mokkapalojen pohja, sisällä kermavaahtoa ja kuivattuja mansikoita, päällä mokkapalojen päällys ja koristeena kermavaahtoa. Yksi maailman laiskimmista ja maukkaimmista kakuista.
Mä löysin uuden lempisalaatin, nimittäin surimi-mozzarellasalaatin. Voi että se on hyvää! Söin viikonloppuna tätä valehtelematta neljästi. (Mietin pitkään mitä aikuiset ihmiset syövät ilman lapsia ja päädyin tähän, sillä nyt sitä ei tarvinnut jakaa Pojan kanssa.)
Tämän päivän löytö, eli nuudeleita kylmäsavulohen ja parsakaalin kanssa. Nam!
Operaatio "Sonja tekee villasukat" etenee vaihtelevasti. Yhtenä päivänä mä kudoin varren ja muutaman sentin kantapäätä. Hengähdin pari viikkoa ja purin yhtenä päivänä kantapään, kudoin sen puoleen väliin, purin taas ja kudoin lopulta kokonaan. Jatkoin sukkaa kuvassa näkyvään vaiheeseen. Nyt olen taas odotellut muutaman viikon inspiraatiota.
Joskus musta tulee vielä samanlainen kutojan kun äidistäni, eli tuijotan televisiota ja oho, villasukat/ tuubihuivi/ villapaita ovatkin valmiit! Mulla on onneks vielä muutama vuosi aikaa opetella.
Huomenna mun "vauva" tulee kotiin! ♥ Jos hyvin käy, mennään illalla kattomaan Vanhojen tansseja Turun VPK-talolle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!