21.3.2012

Ranskalainen maiharisankari


Kävin hakemassa postista tänään tämmöset. Ne on ihanaihanatihanat! Kengät löytyivät sattumalta Revolutionary Red -blogin blogikirppikseltä ja hintaa niille kerty 25€ postikuluineen.
Kevät toi mukanaan tukkakriisin. Olen jo pitkään miettinyt sopisko mulle kihara tukka, joten päätin koittaa. Ylhäällä näkyy tulos. Oikealla koululook (otsalla oleva lettipanta Glitteristä) ja vasemmalla miltä tukka näytti illalla kotona. Noi kiharat säily aika hyvin ilman mitään mömmöjä. Mun on kyllä ihan pakko sanoa, että mulle tulee tosi ranskalainen olo noista kiharoista.
Kattokaa mitä mä löysin patiolta! Näyttäisivät pionin taimilta. Mä ootan jännityksellä mitä muuta sieltä nousee vanhojen asukkaiden jäämistönä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!