19.4.2012

Torstai on toivoa täynnä


Näyttää siltä, että tästäkin viikosta selvitään hengissä, vaikka mä olen ollut koko viikon kuin perseeseen ammuttu karhu. Tuntuu kuin mä olisi koko ajan tehnyt jotain, mutta tuloksia ei oikein näy missään. Varmaan liian vähän unta. Tunnun heräävän aina väärässä unen vaiheessa. (Väärä vaihe unirytmissäni sijaitsee siis kuudelta.)Mutta siis kuvat:
  • Käytiin Pojan kanssa eilen Amarillossa. Ruoka oli hyvää, kuten aina. En ole ennen ottanut Poikaa mukaan Amarilloon ja olinkin positiivisesti yllättynyt todella lapsiystävällisestä palvelusta! Mehän voitaisiin Pojan kanssa alkaa testailemaan enemmänkin Turun ravintoloiden lapsiystävällisyyttä (ja ruokalistoja).
  • "Expres yourself not somebody else" lukee jumpsuittini lapussa. Indeed I will! Voi että se on mukava päällä... Parempaa kuvaa en oike saanu, sillä mulla ei oo kotona kokovartalopeiliä ja haalari ei mahtunu kokonaan mun villamatolle (!).
  • Poika ja Pojan lihansyöjäkasvi. Nyt Poikakin uskaltaa jo kantaa kasvia ja syöttää sille mielikuvituskärpäsiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!