14.8.2012

Ostoslistalla

(punainen johto lamppuun Class Ohlson, 6,50€ |E27 by Muuto, 59€) 
 Olohuoneeseen pitäisi saada uusi lamppu, tai oikeastaan melkein pelkkä johtokin riittäisi. Toisaalta tuo nykyinen lamppu hohkaa silmiin jotenkin omituisesti ja valon määräkin on vähän kyseenalainen. Miksi Muuton pitää tehdä niin söpöjä lamppuja? Löytyisiköhän keskustasta Muutoa myyvää liikettä.
(vihot ja seinäkalenteri Marimekko | Kånken-reput Fjällraven)
Mulla oli tänään viimeisen vuoden ensimmäinen koulupäivä. Tuntuu oudolta, että ensi keväänä homma onkin sitten jo ohi ja mä olen valmis lähihoitaja ja ylioppilas 22-vuotiaana 4-vuotiaan lapsen yksinhuoltajana. Huh huh. Sitä ennen pitäisi kuitenkin saada uusi reppu. Tai voiko reppua kutsua uudeksi, jos vanhan omistamisesta on vuosia, ellei melkein vuosikymmen? Lisäksi pitäisi saada uusi kansio tai vihkoja tai vaikka molempia ihan vain varmuuden vuoksi. Seinäkalenteri olisi myös hyvä omistaa, varsinkin kun bongasin tänään DEKOsta Marimekon seinäkalenterin.
(kengät Converse | Pitkämekko by Marimekko)
Miksi oi miksi mä olen tykästynyt noihin nahkaconsseihin? Se on väärin jo monella tasolla. Tai no, oikeastaan kahdella, jotka ovat myös helposti kumottavissa: 

  1. Ne ovat nahkaa. Voinko kasvissyöjänä käyttää hyvällä omallatunnolla nahkaisia tennareita? Vastaus: Kyllähän ne mun uskollisesti palvelleet maiharitkin on nahkaa, eli ilmeisesti voin.
  2. Ne on Converset. Converset ostetaan vain jos halutaan kuulua joukkoon tai koska ne on Converset. Vastaus: Ihan sama kenen ne on, ne on vaan todella hyvännäköiset.
Jos joku törmää nahkaisiin tennareihin, jotka eivät ole Converse-lappunsa takia ylihinnoiteltuja, voisi ystävällisesti ilmoittaa mulle!

Mun on ehkä pakko käydä kangaskaupassa ja hurauttaa itselleni tollanen Pitkämekko. Unelmien hinnat roikkuu taas pilvissä, enkä valitettavasti osaa tehdä nahkatennareita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!