19.9.2012

Shoppailuterapiaa

 Hoitajanaopiskelija tiedän ennaltaehkäisevän työn merkityksen, joten menin maanantaina kirjoitusten jälkeen surutta shoppailemaan. Yllä kotiin kannetut kassit ja alla hieman tietoa niiden sisällöstä.
 Lankamaailma
Ah ja voih. Voisin pyöriä Turun Lankamaailmassa koko päivän, mutta maanantaina meni vaan tunti. Vasemmalla kuva ostoksista (n.13€) ja oikella ystävälleni tekemä pipo. Ystäväni siis osti mulle yllätyslahjaksi 12mm puupuikot (♥) ja kiitokseksi neuloin hänelle maanantai-iltana pipon kyseisillä puikoilla.
UFF
Uffilla on taas ne alennuspäivät. Tiedättehän, ne kun ensin kaikki maksaa 7€, sitten 6€, jne... Maanantaina oli 7€-päivä ja mä löysin yllä olevan Max Maran takin. Se on täydellinen, just sellanen mitä mä olen ettinykki, ja hintaa se 7€. Kaveriksi lähti vielä valkoinen venäläishuivi (oikealle) hintaan 2€, haaveissa-listalta sekin.

Glitter
Mä pyörin ja pyörin, vaanin ja mietin. Pitkään. Keräilijä-metsästäjä oli taas liikkeellä. Lopulta mukaan lähti armeijanvihreä übermuhkea tuubihuivi (12€?), venäläishuivihenkinen sormus (muistaakseni 7€) ja pinnejä (2,5€).

Class Ohlson
Poika halusi huoneeseensa sen punaisen kangaspäällysteisen lampun, josta puhuin elokuussa (linkki), ja myös sai sen. Mukaan lähti myös uusi lamppu olohuoneessa jo vähän aikaa keikkuneeseen Muuton E27-lamppuun (joku oli ilmeisesti huitassut "hehkulamppua" ja siitä oli katkennut johto).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!