18.2.2013

Mietintämyssystä valmiiksi

Superhelppo syyspipo
Pojan uusi villapaita
 Sain tänään valmiiksi kaksin kappalein käsitöitä, jotka ovat olleet jo pitkään mietintämyssyssä harkinnan alla. Superhelppo syyspipo (ohje) ja villapaita, jonka inspiraationa toimi kässän-open painajaisen neuletakki (ohje) syntyivät molemmat Siiri-langasta. Olen vallan ihastunut tuohon lankaan! Se on juuri sopivan paksuista ja todella mukavaa neuloa. Ihanan kirkkaat värit ja Minihinnan tarjoama hintakaan eivät ole pahasta. Täytyy vielä vaihtaa puikot pienempiin niin seuraavasta piposta saadaan vähän ryhdikkäämpi.


2 kommenttia:

  1. Höh, oon aina halunnu tommosen jonku söpön lörppöpipon, mutta mullahan on peukalo keskellä kämmentä enkä osaa ilmaista mun visioita kenellekkään niin selkeästi että nakittaisin jonku tekee mun puolesta :D

    VastaaPoista
  2. Heh, mä olen taas lörppöpipojen mestari, koska mun käsiala tuntuu olevan valtava :D

    VastaaPoista

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!