17.12.2014

Maaginen päivä

      Olin tänään tämän vuoden viimeisessä tentissäni. Kyseessä oli tälläinen uusinnan uusinta, olin siis tehnyt tentin jo kahdesti aiemmin läpi pääsemättä. Tällä kertaa olin kuitenkin lukenut yhdessä ystäväni kanssa, tehnyt yhdessä mallivastauksia esseisiin ja keskustellut koealueesta. Luin silmät univelasta ristissä vielä 15 minuuttia ennen kokeen alkuakin. Ja se meni hyvin. Mulla on vahva tunne läpipääsemisestä ja se tuntuu ihanalta.
     Kokeesta päästyäni löysin puhelimestäni sähköpostin Projektilan Katjalta. Olin voittanut arvonnassa. Kiirehdin äkkiä kotiin, sillä mulla oli tunne. Tunne siitä, etä tänään on se päivä, jona pikkuisten tammmieni lehdet vihdoin aukeavat. Ja siinähän ne ovat. Ei kahta ilman kolmatta.

Maagista päivää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risut, ruusut, kysymykset.... Kaikki ovat tervetulleita!